vrijdag 28 december 2012

Een nieuw jaar komt er aan

Het mocht er niet aan ontbreken.
In deze tijd van wederzijdse nieuwjaarsgroeten, wens ik iedere lezer van deze blog, die ik niet persoonlijk ken (alhoewel ik af en toe steeds meer het genoegen heb er één te ontmoeten die ik nog niet kende) en mijn hengel-en jachtmakkers een vreugdevol en bovenal gezond 2013 toe. Ik hoop dat we steeds kunnen blijven vissen en jagen met respect voor elkaar en de vis en wild. Bovenal hoop ik dat iedereen veel plezier blijft beleven niet alleen aan deze buitenactiviteiten, maar ook aan de wederzijdse contacten.
Toen ik enkele jaren terug met deze blog startte, meer voor mezelf als een soort eigen dagboek en ter ontspanning tussen het werk door, had ik nooit kunnen vermoeden dat vandaag dagelijks tientallen lezers deze blog zouden bezoeken. Blijkbaar is de interesse groot, waarvoor mijn dank.Een reden te meer om er mee verder te gaan.    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten